2015/01/30

台北2015遊~5~淡水、永安棧(完)

最後一天半,放埋一齊貼圖啦。

阿宗麵線就在酒店樓下附近,有一晚買了一大堆小吃雜食回家,食完…好飽…晚飯也沒有吃了…囧

本來小的找了幾處附近的地點做個半天小遠行,但阿娘說唔鐘意唔想睇都否定了…說要去平溪…但又到我無興趣了…哈哈。卒之去了淡水…個車站古色古香咁…而那天天氣好到呢…點睇都唔似要開遮那前一兩天…


先來兜一兜商定街,很多薑母茶之類的東東…巧京京。然後又有很多昭和風味的小店,賣既雜貨都幾有趣的說…中間篤了很多小吃和食了個雪糕…差點忘記要食飯…


最後到街尾的這家小店吃了這些東東…原因不明…哈哈哈。純粹係見佢店面啲野食好似幾好食咁…

<--城市大學﹗看我多愛我的母校﹗
 又食門卡迪了﹗再來就是西門町夜晚食咁兜…
*******************************************************


<--台灣要播《軍師官兵衛》了﹗真是很幸福呀﹗
(無錯,一起身是娘的早餐時間,於是我就狂睇電視)

逛了一吓西門紅樓…但其實咁早係無野睇的…
話說娘的友人成日讚永安棧令呀又乜又盛咁,於是行過的時候我們都看多兩眼,上酒店網看又真係唔平架喎,今次沒住得成就不如去食一餐啦,就打去卜了個自助lunch,價錢是百幾蚊港紙,期待即刻降低,但求食吓過吓癮。入到去盡是十年無食過野似的人…隔離枱仲坐了四個一千年無食過野似的大媽,有乜拎出嚟都一野搶回位慢慢食…好可怕…

<--喜雙逢…應該係多春魚了?
在西門町作出後血拼就閃人了…
 都說那個可怕的自助餐食唔飽…囧

 唔計數唔到咁多次的馬交行,今次應該係第一次同阿娘二人同行,即係呢,原來…佢係expect我就晒佢…但我問佢好唔好的時候又答我我鐘意點就點…囧…中伏。之後,佢係好鐘意不停到不停地方都要影相,一係同我影(up上fb嘛…)一係要影景點和食物相,同佢影完唔滿意又要再影…天呀…我不是攝影師好嘛…唔想再影就再中伏…係,係一個好大的伏…。

回家…就是被丙了一大餐…

雖然我覺得之後阿娘係有愧疚於是變番溫柔mode…但我真係巧京京囉…仲好唔好攪二人同行…哈哈(我係咪應該練習多啲宮女mode呢?囧)

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD