2015/01/28

台北2015遊~4~袖珍博物館、平湖海鮮 & 納納雜

<--Sorry,看到《國產零零漆》太開心了…娘在吃早餐的時候我就在喪睇…

Well,本來是search search吓search到平湖海鮮的海膽炒蛋好似好正,一心想吃之下就睇埋附近有乜好行,唔覺意發現袖珍博物館,咁不去白不去啦,一去之下先發現好多野睇﹗好在有去咋﹗



官網資料頗齊全的,萬料不到是在一座商廈的底層,完全覺得會去錯地方,半信半疑的走落地庫就見到售票處,最攪笑的是…是要在你隻手度chop個印的…囧
繼續半信半疑的行…一入到去﹗嘩﹗芭比耶﹗巧精美呀﹗但…這是袖珍嗎?再看,就有個應該係前一兩個世紀的廚房玩具,去的時候睇緊本中世紀到十七八世紀的廚房演進史書,呢個應該都係古古地代的吧…any肥,點解俾小朋友玩等玩既玩具入面有舊咁似外星人既野瞓咗喺度…囧﹗




好大間既玩具屋﹗(呢個真係袖珍啦﹗)…行勻兜個圈間間房都做得好精細,啲水晶燈都巧令令的說﹗想影個全景都唔容易的說…

呢個時候得覺得真係嚟得太好了﹗咁多野睇﹗哈哈

 不停出現的童話故事場景…這個是雪姑七友…

 呢個好似無乜特別主題…就是…西洋大宅…?

<--好精細呀﹗仲精細個劇集啲佈景﹗
<--這個應該是灰姑娘…
<--介紹說這是最迷你而又能play野睇的電視機…
<--Phantom of the opera!!!!!鏡中的影像仲會閃吓一時有一時無的說…
<--Alice in the Wonderland!~
整得好有心機﹗而啲水晶燈真係好令﹗佢呢度有啲係擺了個獨主的玻璃櫃俾你360度圍住睇,有啲就放喺牆度好似睇畫咁睇,每個都好有趣地細心睇會發現到好多得意既地方…

 我記得有一輪灣仔太源街都有呢啲小配件買,小的買了好多返嚟…係俾芭比用和影相的…XD

水城威尼斯…

 如果我無記錯,左邊應該係凡爾賽宮的鏡廊…真係整得好精細和好令~

這個應該是白金漢宮…
火車…
 日本的商店街也有呢﹗

 翻轉頭又影番…我估係凡爾賽宮吧…(沒有影埋展品介紹的人泣奔)

 西部火車開發場景…

這裡意外的多野睇,每個展品細看都有好多奇妙之處,淨係睇心機都值得呀﹗
*************************************************************

 
 
午飯來的這家平湖海鮮是唔覺意search到日本人的台北食記見到的,個海膽少蛋好似巧令令好想試吓,入到去的時候我們是第一枱心諗有無伏味呢…食物來的時候又係一個覺得來得太好了~~~~隔離後來來了兩位日本少女客人…呀…真係有日本人嚟架~~~~
*************************************************************

 之後隨意走走看,去了微風高松店line store睇吓有乜買…結論是…um…有點乏味…

caffee bene唔係某小弟代言的嗎?係張某人嗎仲?是但啦…都唔care的了。行到累就坐低食件餅杯野咁啫…

 再行吓百貨公司…等一個人咖啡﹗不過無為客人特別調配的奇妙咖啡飲啦…

any肥,又一日了…以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD