2014/10/29

讀書報告#27~尊尼's Entertainment Vol.2~上

是咁的,偶然遊網是唔覺意見到《アイドル帝国ジャニーズ 50年の光芒》和《ジャニ研!: ジャニーズ文化論 》,睇到一發不可收拾(仲有本《美男論序説》未睇的說﹗另一本都好好睇的《
隣の嵐くん~カリスマなき時代の偶像(アイドル)》已極速完成…)。舊文已說小的好好奇呢家公司點解可以咁多年堅持故我(雖然肖像權上已經好了點,起碼在劇集網頁上見到J+人的人頭…卒之唔係一個黑影了…),但又長做長有呢﹗

跟住我發現,上一篇文一來就係Matchy大哥實在太淺漏了﹗從60年代成立以來係有好多隊野出過架嘛﹗首先強烈推介睇咗呢條片先﹗

ジャニーズ
1962年4月-1967年11月20日解散
真家ひろみ   飯野おさみ   中谷良   青井輝彦

話說這隊是爺爺在60年代攪棒球隊但因為成績不好,跟住佢又喺美國時睇過百老匯如《西城故事》,就諗起不如將呢幾位小伙子組成以歌和舞為表演方式的男性組合(當時在日本是niche market啊﹗)出道,點知又俾佢殺出新血路。

看片呢,首歌個mv好好笑地係喺地底個坑渠蓋度爆出嚟,想點。any肥,呢隊元祖idol據說係爺爺心目中最本格的J+仔:カッコ良くて可愛い感じの顔(這句是直dup維基的…XD…即是令仔又可愛的面口)。

フォーリーブス (Four Leaves)
1967年-1978年解散,2002年重組
北公次 青山孝史 江木俊夫 おりも政夫

唔,其實唔係Tokio出了隻《Tok10》翻唱了呢隊的《ブルドッグ》的話我應該未聽過(其實樓上的也是啦…)…any肥,看上面幾本書的作者都有提到北公次(愛稱コーちゃん,跟光一一樣),據說佢改藝名時因為爺爺本名喜多村,喜多讀kita,於是就將藝名的姓改成同讀kita的「北」。um,呢隊是掀起風潮的(但我不知道…)…umum,更重要的,是一開始爺爺儲了班小朋友當預備生,而第一代為前輩伴舞的就係四葉(這個名是我改的…哈哈)…係,佢地就係為樓上的元祖J+伴舞的…我估係咪爺爺搬了百老匯的一套過來?總唔會因為一開始無乜人搵自己人攪埋掛?Any肥,junior體系就係咁確立了。而據說,因為鄉裕美大紅令四葉受冷落,慢慢fake out。初代的組合玩了一段日子就解散離社各有各發展,到少年隊之後的group先長做下去的說。最後講埋,此隊很勁地解散28年之後喺2002年重組過的。很勁。

ジューク・ボックス
1970年-1973年解散
円谷弘之 小谷典由 吉本暁弘 近藤昌

據說組呢group時爺爺想以名字由a-z的junior排成一個歌舞劇為base的組合,原來以名字組組名不是Kat-tun創先河的說。






郷ひろみ
1971年-1975年(移藉)

第一個solo歌手,據說裕美大哥係爺爺精心打造的新世代偶像,樣子帶點unisex…um…睇相都ok,睇片佢當年既歌聲…呃…any肥,1975年裕美大哥大紅之時襯爺爺入院期間轉會,令爺爺大受打擊,書載這是J+第一個低潮耶…噢…

呃,而我是好後期先知原來裕美大哥曾經係J+人…我一路以為佢係歌手+演員咋﹗(原來佢演過四次大河劇﹗勁﹗)…1999年佢成日走出嚟fing住支玫瑰咁唱《GOLDFINGER '99》…呀…這是改編力奇馬田大哥的《Livin' la Vida Loca》…好勁﹗


JOHNNY'Sジュニア・スペシャル (1974-1978)
林正明 畠山昌久 板野俊雄

唔識…囧









リトル・ギャング(1975-1976)
松原秀樹 曽我泰久

期間限定group?﹗同埋出來張相咁似兩父子…囧

ジャPAニーズ (1978-1982)
細野謙治 ボビー吉野 乃生佳之 板野俊雄 デビッド・宮原 船喜豊 曽我泰久

…搵唔到相添…曽我泰久佢都參加過好多group吓﹗睇文話呢隊野幫師兄(弟?)田原俊彦伴舞就不在話下,連松田聖子姨姨的《裸足の季節》都有喎﹗另外呢個名係留住俾後來組成的組合…如1982年「ジャPAニーズ・ジュニ ア」同2010年有、「ジャPAニーズHi」 的說。

たのきんトリオ
田原俊彦 近藤真彦 野村義男
80年代前半

呢個都應該係期間限定,因為不久之後田原和近藤就solo出道,野村義男也組團出道的說。話說79-80年三人參演了第一套《3年B組金八先生》(去到08年做到第八輯了﹗)演學生而大紅,成就了J+跨過因為裕美大哥走咗而陷入的低潮。而「たのきん」就來自田原的「田(TA)」、野村的「野(NO)」、近藤的「近(KIN)」。

跟住成日聽到的「新御三家」呢,原來係指:
田原俊彦繼承郷ひろみ(有點陰柔中性氣質)
                                       近藤真彦繼承西城秀樹(神秘帶點性感氣質)
                                       野村義男繼承野口五郎(有氣質又優雅的大人風)
(?即係乜???)

然而喺裕美大哥、西城秀樹和野口五郎之前仲有一輩的「御三家」:橋幸夫舟木一夫西郷輝彦…好多﹗我好亂…

any肥,たのきん三人組另一個重要性就係確立了J+人跟電視劇的關係,路線通常有二…一係優雅王子風,一係壞學生不良少年風…呀…我覺得我講緊KinKi喎﹗

*****************************************
寫住咁多先,跟住再續~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD