2014/01/02

[韓劇]《主君的太陽》(1-10)

原來此劇係接《聽見你的聲音》,跟住接檔的係《繼承者們》,而接接檔的係《來自星星的你》,連續幾線劇收視都係一個字:好勁﹗

或許我被此劇的官片影響了,於是見到劇中太恭實(孔孝珍)的鬼樣look,跟圖中的美艷look差太遠的時候,我睇到第10集都仲未接受到…囧

同埋,啲鬼真係好得人驚囉…夜晚睇會嚇死…

好啦,既然係接《聽見你的聲音》既,少不免就會linkup一吓,又是男主角(朱中元)細個時有單懸案,之個不解之謎一路去到現在,呀﹗今次終於唔關女主事了,今次係咪可以難得終於女主唔係細個就識男主?

跟住呢,又係講似曾相識的時候,阿朱中元(原來佢就係主君)(蘇志燮)喺15年前的綁架案成為肉參,因為被逼每半小時就讀一段野(以供綁匪證明佢自己仲在生),於是事後就有讀字障礙,而當年的女友車喜珠同樣被綁事後意外(交通?火?)死掉,但又疑似佢同綁匪有關係,令阿中元話佢係壞女人,又唔想同爸爸供出邊個係綁匪,令到單野遲遲未能破案咁。um,睇到嚟呢度,我諗起…《秘密花園》阿朱元囉﹗朱元(咦,唔通做親社長都要叫阿元既﹗《繼承者們》金嘆阿哥叫金元喎﹗)又係遭逢大刧(困在電梯後被救出,但就不能再搭lift)後得病,而當然,朱社長這個心結係會由女主角去解啦﹗

咁呢,15年前的事件係故事一條主線啦,跟住男女主角相遇之後,透過恭實見到的唔同既鬼,幫唔同既人過程中二人感情就梗係不知不覺中增長啦,而詭異的是啲鬼又很多時會喺朱社長的KINGDOM百貨公司度發生架喎﹗每單鬼既事件都有堆人在客串,不過我唔識啦(睇了名都…)…看維基都好似有啲來頭的…

呢吓同《聽見》彗星跟車辯每次接到的案件,初初係無乜啦家,後來就連起10年前的閔俊國案件度﹗噢﹗話說朱中元之所以留住恭實在自己身邊就係貪佢可以同鬼溝通,就可以等某月某日如果見到車喜珠時就可以解開當年的謎了…

um,平時睇劇呢,主角的童年通常都係小朋友(還是小朋友?),今次朱社長設定是34歲,15年前遇害時為19歲…咦…竟然搵咗infinite既L嚟演少年朱中元喎﹗原來(真係原來),我一路見啲劇照唔係打晒燈就係濛晒鏡,原來,打晒燈係朱中元被綁的地方,濛晒鏡係回憶少年朱中元跟車喜珠的愛情回憶…


而跟住呢,也是女主角無啦啦中入男主角的世界(其實有邊套劇唔係?),太恭實因為有見到鬼的異能(我無時不刻不諗住目擊爸爸被殺之後有聽到人家心聲異能的修夏…)((恭實有呢個疑能也是遭逢巨變之後…好可怕的共通點﹗)),而佢又好鬼驚啲鬼,於是成日都唔能夠瞓得好,又因為見鬼而成日驚呼狂叫而嚇到身邊人傻了眼,UM,總之佢就係成日都面青口唇白,之後又成日好大黑眼圈,我發現,這真是演技之顯露﹗


跟住我好奇之下搵一搵孔孝珍姐姐看一看,佢都好多變喎啲形象﹗而佢劇入面頹吓頹吓的造型真係令我不能LINKUP左邊圖中的佢﹗囧﹗而我總覺得佢一把年紀的時候…原來佢係80後的說…(80後的前輩…80年的)

ANY肥,太恭實係個心地善良的女孩,明明怕鬼但又受不住啲鬼既拜托會去幫佢地,就喺一個狂風暴雨的晚上幫個死咗的媽媽傳訊息,之後就遇上朱中元,而阿朱中元係唯利是圖無愛心的高傲商人,但阿太恭實無啦啦發現掂住朱中元的時候佢會好安定見唔到鬼,於是就死纏住中平…而當然,中元開始時係唔鐘意的,但慢慢為佢打開了心胸,會唔覺意救咗佢跟住喺唔覺意之下暗生情愫,看得人心仔BOBO咁跳…(囧)

常見劇情仲有男二愛女一,跟住女二愛男二…今次又中了﹗姜宇(徐仁國)原來係為朱中元阿爸收集情報而親近太恭實的,但又不知不覺鐘意咗佢,而太伊玲(女二﹗)就無啦啦熱愛姜宇,跟住大明星小太陽(點解佢叫小太陽?)((伊玲))追住上班族(伊玲如此叫姜宇),但上班族就心向大太陽(恭實),而恭實雖然都好似鐘鐘地意姜宇,但係佢未知自己其實心系朱社長,朱社長都發現自己已經慢慢鐘意咗恭實,仲不經不覺違背自己原則地去守護佢,又會妒忌姜宇而叫佢做姜糖果…呀﹗這是個多麼令人不知如何是好的愛情故事呀﹗
四角錯都算,又買鍊﹗跟住一如以往送完鍊一定會有大事發生…今次係恭實收到鍊之後SWEET到爆以為社長鐘意自己,但換來的是社長要同另一個女子結婚…囧

 Last not but least,喺《聽見》同《繼承者們》都演悲情人生的女人…次次都係又窮又慘,今次佢竟然係有錢的,仲要係主角的中元的姑姐,我第一次見佢咁富貴呀﹗

好啦,先不決定好唔好睇住,睇晒先再補後感,以上。

 《主君的太陽》wiki頁

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD