2012/06/13

[丼局者迷]五箇山 + 納納雜

第6回了…時日如飛呀(怎麼開首又是這一句?)

今次的亮點是…一行咁多人都係叫三色丼﹗不過邊三色係可以自選既…

左邊這個是小的選擇,亮點是海膽,鮮甜到不行~

 (嗚…我又掉唔到左右次序了﹗)呃,這是甜品(可選咖啡)和前菜一堆…

 
飯友們的選擇(沒有影晒啦…),雖說吞拿魚是赤身,不過都頗豐腴的說,海膽是亮點之外仲有甜蝦4大隻,飯友說如果3款都選甜蝦,12隻密舖平面會很壯觀…囧﹗我唔食蔥…但蔥吞拿魚看上去也很吸引啊~ (這回找數很方便,每人也是200蚊加一…笑)

另,特別鳴謝飯友們的手信,又食又拎巧開心~

um,排名一吓而家去到第6回丼局者迷:

湖舟>>五箇山>>鮨福助>>壽司廣>>壽司德 >>旬菜富
上一回:[丼局者迷]鮨福助+大戶屋/沛公甜品
五箇山@openrice
*******************************************************************
納納雜食記來了…

北角嚐喜清湯腩,主打係行過好多次覺得好似幾吸引,某日本來係想食隔離好強的名物王記糖水(佢個腐竹薏米蛋真係超級好味),但夜麻麻仲鬼咁多人隔隊,肚餓到不行就去食碗清湯腩…um,湯很美味,索晒湯的河粉也超級好味,於是明知夜麻麻唔應該食咁飽都忍唔住清晒啲河粉了…但個腩呢,呃,有一點硬…清湯腩應該是這樣的嗎?(我承認我太迷平時牛腩河的質感…)…咁人家有隻橫生智慧齒,肉質太粗會攝住唔舒服嘛…

anyway,個湯真係好正。


原來是名物﹗我是東區人嘛,唔會點去西環的啦。呢家新興係同事拉大隊話去食的說。小的最愛既流沙包啊﹗食了兩大個,好高膽固醇(笑)









很久沒去的flying pan,下午時份關係…我包場﹗真係想唱番咀…大地在我腳下﹗吼﹗國計掌於手中…那個再敢多說~話~~~(癡咗線…)
老銅鵝頸橋街市南記旁的老式麵家(忘了名字),在老銅以15蚊吃到一碗有5大粒雲吞(內裡是小蝦和豬肉),感覺很詭異的…麵的份量跟平時的差不多啦…但…7點倒吃完…我11點就超肚餓了…怎麼啦…








Last but not least,我有沒有告訴看倌們,其實我好鐘意薯條點雪糕架?﹗哈哈哈哈﹗









完~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD