2010/07/14

一條意粉的感概與前望

望著西班牙隊長卡斯拿斯高舉大力神盃與隊友一齊與奮狂叫時…我心中係想住4年前既呢一刻…嗚…

就係我滿心酸既一刻…我發現呢段報導﹗巴治奧…你真的出山了嗎嗎嗎嗎嗎… (回音…)


波真係圓既,上屆第一名,不進則退,今屆boom一聲跌到26,陰公。好在有星座小王子在攪屎棍,有難兄難弟法蘭西多士隊衰埋一齊。

即係呢,好希望意粉隊可以好似02年日耳曼隊咁,知恥近乎勇,明知老就努力培養年青新秀,雖然06和今年始終都係四強止步,不過叫做成績穩定,對得人對得住自己丫;又睇吓人家西班牙決賽時有幾多件巴塞有喺場呀… (弟說荷蘭那邊都好似有巴塞人喎?﹗)

即係呢,我見到呢段報導好開心…都唔理係真係假,來賦文紀念一番先~奧哥退役後好少見到佢見報嘛…~

又說,望住報導講簡隊長拎住大力神盃步入決賽球場時…真係一字一心酸…

是係呢,都唔係求你次次成績勁爆,但起碼唔好咁肉酸丫… (我似不似阿媽鬧仔?﹗哈哈哈﹗)

於是,可惜我miss了簡隊長入場既一刻,只係踢踢吓見鏡頭隔一陣就影吓佢…嗚…我諗佢都百感交雜啦…

好啦,希望下屆會更好啦。 (更衰既話豈不是連決賽周都入唔到﹗﹗﹗囧﹗)






2 則留言:

  1. 點解叫大力神盃ge?

    20th Jul 2010 01:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃…以前睇過本書有介紹…不過我唔記得了…

      20th Jul 2010 13:49 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD