2015/07/31

食記~吃在新文華中心


就說因為最近喺隧大返學,於是就不時出沒尖東,搵飯食既野真係同學海一樣無涯,但天口慶唔想周圍行,於是經常圍繞隧大天橋付近的新文華中心…

估你唔到之…我係喺嗰度試了一件紅隧.真三文治,touchwood,無事。






由於小的真係太好奇呢舊野究竟有幾好食,行過見到廿蚊都好猶豫,經過幾日的腦交戰之後決定試一試,然後…嘩﹗薄過塊紙的蛋皮和火腿,然後極多美乃滋…好輕巧…然後味…就是腿蛋治的味囉…咁食完…就係食完。完。…完囉…就係完。

RBTea

其實食意粉既話我通常都去大利法蘭西,但見呢家店個姐姐笑容滿臉咁又試吓,係個香草勁咗少少啫…都ok既,六十幾蚊一碟粉加杯野飲…都ok啦…








呢家店呢坐低望住張點菜用紙噢咗咀,唔知點填,個麵本身十幾蚊,then我咪一如以往地剔其他餸啦,但見一味都成十幾廿蚊…就問吓阿姐呢啲係加落碗麵度定係散叫的小吃…阿姐好有型地話睇你叫咩架喎,有啲落咗湯唔好味我地會分開放架…貢…即係大份定細份呀?我點知我食唔食得晒啫…唉…「裝」隔離一份餸都唔算太大份…貪心就試三款,味道都很不錯的。但最老土的是…我叫了可樂…發現跟麵係有杯野飲送…其他客阿姐有問佢要唔要跟送的飲品…我就無囉…係咁就唔叫可樂啦…

咁佢個豬軟骨同墨魚餅係做得相當好吃的,只係咁樣三餸加埋杯野飲就六十幾七十蚊…車仔麵嚟講都幾貴…同埋呢…我想貪心食多啲但叫埋三餸我又食唔晒…囧

再貼海鮮站午餐,抵食之選﹗~(雖然好heavy…)

last but not least,A-1 Bakery呢個紅豆/焦糖/古古力夾餅超好吃﹗雖然都係超heavy…同埋個古古力波波係食到停唔到…早餐一流…

呢個商場呢,仲有放題達人同埋勁回味都勁想試﹗耶﹗~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD