2014/12/25

聖誕東京快閃~3~日光東照宮、東京駅

話說,6月那次已想去日光看看日光東照宮、鬼怒川呀咁,但因為看到有參觀江戶村跟東武世界廣場套票…就沒選用關東Pass了。之後去完前面兩個樂園後已大半天,沒辦法再去觀光了…就此拖著疲累身軀回酒店。於是這回再去…(係,是補足番6月時天口太熱而沒心情去的地方…XD)



明明還是聖誕節不合何解會有櫻花味豆奶…但味道很奇怪…囧﹗送早餐的電視…講香港普選問題啊…(6月那次睇是解釋六四事件…怎麼我在外地反而不停睇到關於香港/大陸的新聞…囧)

雖然說12月東京是氣溫是個位數字,比香港好似凍很多,但其實有陽光時又不時真的太冷,著絨縷都頂得住。但乘車過程中…去到某幾個站一開車門啲涼風吹入嚟…嘩…醒晒…難怪列車內的櫈都有暖氣(熱得我覺得會淥熟我pat pat…),同埋要按掣先開到門的說…

反覆地凍醒又瞓著後終於都到了…藍藍的天多美啊﹗我懷疑看到富士山…XD

出了JR車站再轉接駁巴士去日光東照宮,沿路也是一片湖光山色…多明媚啊~

<--我懷疑這是雪…

呀…我也懷疑行行吓係有落啲小小的飄雪…其實四天行程每日凍的程度都差不多…係喺日光呢幾個鐘真係凍到「雪雪」聲,個鼻不停流鼻水之餘隻手戴住手套都仲覺得凍…
終於都到了~(網站說步行要30分鐘…囧﹗)

傳說這裡是供奉德川家康的嘛,一路行一路諗住《軍師官兵衛》中寺尾叔叔一時開眼一時合眼的樣子…XD(完全誤焦點…)

不見、不言、不聞的猴子~~
其實係想去埋日光二荒山神社和華嚴瀑布既,但行了一個地點已經攪到下午點幾兩點,再去就天色已晚…而且明天就要回家…還是早點返去執野算了…

在宇都宮站兜個圈…見到…哈哈…我無時無刻都在搵偶像的身影~

車站食店的料理,都不錯吧。估唔到宇都宮呢個站的旁的食店…係要排隊架﹗

《對不起青春》﹗哈哈哈…跟《軍師官兵衛》差唔多時間大結局的說…想去一吓東京駅睇吓有無product啦…就只有三島可樂餅匙扣和小說咋…大囧…

隔離的《紅白歌合戰》廣告…長長大一條走廊好勁﹗今年難得有v團入選…可以的話我都想留喺日本邊過年邊睇呢…

東京駅旁的Kitte也是買野買到人喪心病狂的地方,終於俾我見到個地方有好大型的聖誕裝飾了…(就說你去埋啲山卡啦地方啫…)

據說聖誕期間東京駅有彩燈睇…我只影到少少咋

淺草神谷bar晚餐,在淺草總係要食一食先安樂的說…

飯後甜品,這個真係堅抽好味,層味感嬴晒﹗真係一吃難忘…怎麼香港的哈根大師爭咁遠…囧﹗

順便欣賞吓搜購的《軍師》DVD和KK新碟…就要執行李了…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD