2012/10/06

泡版Harper's Bazzar 10月號

其實我從來無揭過呢本雜誌的香港版,其實我也不太喜歡看這類啡唇/拉闊史大奧/音樂/藝術/美容盡在一本而又重到想死的雜誌…,講堅,真係好好好好好好好重,你睇佢仲厚過個一蚊銀呀﹗在此要隆重感謝友人K從泡菜國托番嚟啊﹗(我在讚頌你呀﹗~)


某人啲相真係影得幾靚的說﹗據說是7月時拍…當時仲好熱而佢喺相入面都是著冬裝的…囧﹗

接了一大輪,頭一PART係一大堆名牌時裝的廣告,跟香港啲ELLE呀瑪麗嘉兒(去大利法蘭西時會拎本嚟揭的我…XD)一樣,揭了一大輪之後終於到EDITOR'S WORD一頁…確定無買錯了了(很詭異地一路都SEARCH唔到個封面…有鬼)…哈哈﹗呢期仲有女林大人、允兒和在熙媽的說…(然而…訪問我睇唔明…囧)

呢啲雜誌我好鐘意睇STREET FASHION…但呢個花花褲系列…呃,很阿婆FEEL…

唯有睇相和睇廣告…左邊這個是《善男的男人》個女一文彩元嗎?而右邊那個男的有幾分似森動…但又唔多似…估唔到…

LEVI'S呢位打蝴蝶結的上衣幾靚的說…在香港都見到…隔離U記這件在香港有巴士高個廣告,估唔到泡菜國都賣緊喎﹗而…這位MODEL姐姐個樣有啲娘…

瑪麗嘉兒啲書呢我好鐘意睇呢啲一個色選十幾廿樣ITEM…跟住成日見佢地將唇膏壓碎或倒一PAT指甲油出嚟影相覺得好浪費的說…

而我不太喜歡呢啲雜誌其中一個原因…係佢地選出嚟的ITEM鬼死咁名牌和鬼死咁貴…我都買唔起﹗
一路揭都係揭…內文我唔識嘛﹗啡唇我又唔曉…UM,揭到中間…90年代(咦﹗我估到﹗)呢篇我有興趣喎﹗會唔會因為《回答吧1997》而順應而生既呢呢篇文?跟住後面劇評又見到漫畫版《信義》…唔通我要查吓字典睇佢講乜?

在熙媽…就如條題,啲相都感覺都十分底衫褲…
揭咁大半本終於到某人的頁數…內文…竟然全都是文還文…圖還圖…大囧﹗咁密既啲排位?睇到眼都花喎﹗

允兒的一篇以黑色為主…COOL COOL地幾有型…


女林大人突然變方大同了…XD

 他鄉遇故知呀﹗見到中文和湯唯喎﹗

ABSOLUTE﹗雖然我唔飲…但好鐘意睇佢地啲廣告和活動…好鬼好玩的說…

**********************************************************
本野咁鬼厚都係6000WON…抵啦…

讀書報告到此為止,咇﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD