2009/01/07

減壓

這就是我最佳的減壓良方:打邊邊

將心中鬱悶當成眼前的肥牛、金菇、肉丸…一野扔進湯裡去。滾呀滾,狠狠將之吞入口。很爽,不快事都給殺掉了。

這是大家x的邊邊,40幾蚊滿不錯的,至緊要乾手淨腳食完唔駛洗嘛。我懷疑這是全家大家x相對地比較「貨真對辦」的項目…

(勁食一餐對肚腩和坐圍有相當大的貢獻…不過唔好理啦,食咗先算了﹗)

當然不能吓吓勁食既,其他良方還有…

  • 勁瞓。上天賜予小的兩個奇技:唔較鬧鐘的話可以瞓到日竿、無時無刻都能瞓一餐。當有煩事在心,本人可是會連搭車食飯上廁所都會諗…唯獨是瞓覺…在偉大的周公子懷裡…完全relax的說﹗
  • 上網。其實行為不外乎寫寫博打打msn,也不是甚麼驚天地泣鬼神的事,只係上上吓網好容易搵到其他新事分散注意力…幾好幾好…
  • 勁行。呢個可能係本人喜歡的(唯一)運動,中學時本人可是會閒得從北角行到去老銅,又試過從深水埗行去旺角…
  • 再行。上面的運動只限天口涼時做的,本人怕一身大汗嘛…。天口熱,咪行商場囉…哈哈哈…
  • 買野。初初做野時好像有點抵不住壓力,天天都要到商場搵啲野買,買的那理得是用得著唔用得著,總之買啲野先安樂啦。…都…幾係病態吓…
  • 煲劇。呢個行為係消耗時間啫,對之上面的項目…應該無咁危險吧?﹗
  • 吹 風。悶悶不樂時吹吹海風,解悶功能真係好神奇,去搭一轉天星小輪只係2.2,望住壯觀(真的壯觀嗎?)的維港兩岸,美麗(真的美麗嗎?)的海港,感覺自己 都好渺小吓…唉,世上無解溪唔到既事既。要不,2蚊搭一次叮叮,功效同樣神奇。無真風吹,去搭轉長程巴士(最起碼都要過海啦…),行個大運,功效都滿不錯 的說…
  • 執屋。冬天流流執多兩執係會出汗的說…攪完一輪身水身汗又周身酸軟,仲會記得煩事麼…係都要去沖涼先啦…
  • 浸浴。功效都係旨在出身汗…

打咁多野…其實…都係為自己解緊壓…therapy呀﹗卡卡…

4 則留言:

  1. 你要滾~ 滾起佢!
    小聲: 其實......由老銅行去北角、由旺角行去深水埗甚至由紅磚行去旺角呢D行為我而家都仲成日做的...
    除左煲劇外其實你其他興趣我都有做...執屋呢個可能係當中最有建設性的呢!

    7th Jan 2009 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小克﹗話時話我終於有閒情睇佢本漫畫既第3集了﹗
      哈哈哈…係嗎﹗日日步行身體好呢﹗
      其實呢一路行一路睇吓路上的風光係好有趣的,商大時我最愛係由吾校行去太子,當做吓運動嘛…(我不做運動就是了…)有時喺老尖想去mk,搭車又好像唔抵…同時有時間我都會行的…
      執屋係架…都說小的有處女座因子,見到身邊的物品唔整齊會周身不聚財…
      18th Jan 2009 17:32 PM

      刪除
  2. 我會去做gym了。

    7th Jan 2009 13:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…我唔做運動的說…
      我喜歡行路…都算係運動掛?﹗
      18th Jan 2009 17:33 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD