2016/05/31

東京2016#2~3+讀書報告2016#1~成城石井

話說我一路以為這家店名字是石井成城…

then某次行書店見到呢本書,諗起好似某次旅行酒店旁就有一家,但無特別留意,通常我都係去百貨店地底的超市或便利店掃野食(特別係雪糕)。拎上手一揭見佢講點解唔減價都咁多人買…突然好有興趣,買番屋企好快就一口氣睇晒…

當中最有印象,令我覺得這回渡日一定要食的…不是哈根大師…是薯仔沙律呀﹗

2016/05/30

東京2016#2~2~Cup Noodle Rich~鱉口味

其實我戒咗杯/即食麵好耐,連x桃牌都好少食…哈哈。不過之前見日清出了這個豪華版…分別是「湯料中添加鱉粉末的「鱉口味」,以及加入了生蠔醬汁的「魚翅口味」」貢勁啦喎,趁去日本咪搵嚟試吓…

只是跑勻不同便利店和超市我只找到藍色的「鱉口味」…囧﹗

2016/05/29

東京2016#2~1~Book and Bed Tokyo


因為《虎與龍》(又係呢套萬惡的劇),我成日好想試吓住膠囊酒店,但一諗起無位擺行李又要share廁所(我承認,小的係可以喺廁所唔知做乜一大輪先出番嚟),每次計劃都泡湯。然而見到這家以書為主題的hostel又好想試…於是…本來訂下的酒店真的很不錯(真係好好好好不錯…),忍著出走了一晚體驗吓呢家書香入夢旅館(<--多厲害的名字)

2016/05/23

(轉)日本年青人唔用Facebook的原因:太多阿叔

這篇文看到這句:「相比Facebook應該更常用Instagram吧?」我笑噴了,雖然我不是十代(泣),但最近確因為長輩在飛卜異常活躍而令我轉去IG(aka:佢地唔會用的東東)貼相…

2016/05/20

[港劇]我為甚麼唔睇《殭》咁唔進步?

基於我娘係鐘意開住電視令間屋有聲,而呢套劇又係9點半做,咁通常我都返咗屋企,所以行出行入時唔覺意睇咗啲既…

咦…即係我.有.進.步﹗

而我會留意吓是因為飛卜大家瘋傳鄭視帝比元華更似元華,之後我先坐低睇咗陣,喂真係似喎﹗忍不住影電視留個念…但不要問我係第幾集﹗我唔知喎﹗

2016/05/10

忘掉種過的花重新的出發~利東街

放棄理想吧~~~~

是咁的,曾經有段短暫日子天天都在皇后大道東出沒,天天在聖X娜買個包就穿過利東街行到公司,不知不覺天天如是,沒發覺原來那是喜帖街最後歲月,然後,是沒有然後囉。

築得起 人應該接受 都有日倒下

我算不上對這區很有感情,不過事後聽番張太的《喜帖街》就很感概,一個自然而然結集而成的小社區要重建,建完你估會唔會回復原貌?梗係唔會啦,then咪又係豪宅囉(至於係咪偽豪啦喎…)…

就似這一區 曾經稱得上 美滿甲天下

2016/05/08

Bao Bei


此為後補貼文記,因為呢度啲野食真係幾有趣,食之前要影影影的說…

而本身我以為間店名中文係「寶貝」啦,原來又關「包」和「杯」事的說…

2016/05/04

黎老闆的關公技巧

啫係呢,有人可以因為一個喼攪到滿城風雨,同時黎老闆個騷本身票價貴,then開騷前兩個鐘先話取消,第二日開唔開到又唔知,then開到又遲開,then話有的摩天輪又話取消,樣樣都係俾人鬧到爆的炸彈,但黎老闆不但tackle晒,仲將本來鬧食環的聲音拆解埋,仲攪到全城熱追,演唱會場地核心內外圍都逼爆人(有人話呢個先係真正既佔中﹗),最後一天補場仲玩現場直播(5分鐘啦)…咒罵聲全部變晒歡呼聲,唔鐘意老黎的人都忍不住like一like佢…係咪勁先…