2011/10/28

759阿信屋小吃記

本來都唔知呢家店跟汽水供應商因為售價問題,攪到供應商唔俾貨佢賣,跟住仲有網民撐添﹗我係行過見到呢包野…忍不住入去兜了個圈,就掃了一堆野出嚟了﹗囧﹗

一把年紀學琴記(七)~租琴(房)記

話說,家裡大修七角咁亂,練琴不能,於是跑到附近琴行租琴房去了…

2011/10/25

《奪命金》~做人有時真係無乜原則的…

好鐘意個戲的英文名,中文名大概是點出人為財死,英文名講的更大…Life Without Principle…可能係自願或者不自願…um…

um,其實我唔係套套杜sir的戲都看,撞正有張coupon而對呢套戲的題材又有興趣,去看囉。反正人人都看《那些年》時我走去睇《奪命金》我覺得我好有型﹗典知張coupon竟然過了期…唏﹗既然嚟咗俾錢照買飛…唉呀,我真沒原則…

2011/10/18

記演藝一夢.《賈寶玉》

事前在微博看到很多製作人和看畢同鞋的後感,越看就越不敢期待…um,昨天看過了,感覺很複雜(但總不會想哭就是了),高興原作沒有被弄到肢離破碎,但又失望他們對覺得的解讀就只有這麼少?吓,整晚就是在看一個濃縮舞台劇?呢吓我就有點想哭了。

全晚讓我是揮之不去的是,椅子很在舒服而行距很窄,坐著動不了,腰酸又痛,這也令我很想哭。

2011/10/11

[港劇]好先進耶﹗《法證先鋒3》

其實我無睇前兩輯的,不過見今輯吹到咁強大,柴九哥和呂四娘(我想講周伯通和程英多啲…)既組合又好似幾新鮮…雖然有我睇到唔想睇的紙紙山和唔唱K…剛睇緊第一集…呃,劇情不重要,其他野不停在out track我囉﹗

2011/10/09

被淘汰的,肯定不是TBB…


近期電視大戰嘛,又說維基短訊密密傳,跟住現在電視在又有條新頻道天天在觀星(又成日請前無記人上去真情對話…),實在小的頗期待的,雖說無記近一 年啲劇係OK番啲的(看小的發文既讚美度提升就知啦﹗哈哈),但百花盛放肯定比一台獨大精彩嘛,新既電視台會有甚麼攪作暫時不得而知…但無記的回應…精彩…另類那種耶…

2011/10/04

關於吾博的開心大發現…


看得出開心大發現是甚麼嗎?

[港劇]終於和《我和殭屍有個約會》有個約會(之2)

看街坊劇評都說第二輯基本上係繼承番第一輯兼解番啲謎(咁況天佑究竟仲係咪殭屍啫?~~~),咁第三輯就評價不一,有人說好有人說爛…咁小的咁鐘意掃雷啦喎,睇第完一輯就跳了去睇第三輯先囉…