2009/08/30

2009/08/29

熱煲系列5~:王喜篇

 靜局了一水的煲劇狂迷系列又出現了﹗嘩哈哈…

<--呢張相係王生喺《尋秦記》度客串﹗究竟點解會無啦啦搵佢客串蹴鞠比賽結束敲鑼的人呢?有無人可以解答呀?﹗

2009/08/25

2009/08/18

簽名

想問一吓,大家的簽名係點樣設計出嚟既呢?

2009/08/16

[港劇]《烈火雄心3》~再見阿牛

牛哥,辛苦你了﹗終於捱完啦,最後一次不要重複,第4輯就等視帝揹飛啦,人地咁有型…

2009/08/11

電話繩

記得出第一部自己的手提電話,步出電器店後就係去精品店買一條電話繩。習慣使然,或者係貪得意,多年來我好像沒停過給手提加上一條半條(或多條)電話繩…

2009/08/10

睇電視習慣

細個時的習慣係一返屋企開著電視機,之後先換衫、坐低乜乜物物的,而電視台梗係1台啦,而1台又永遠係TBB匪脆台,其他2(明輸台)、3(亞兜電視本趕台)、4(亞兜電視覺細台)就係廣告時間先轉過去的…(我細個係唔鐘意睇廣告架﹗哈哈…)

2009/08/07

[港劇]追電視好忙:自己人+王老虎+烈火3

《王老虎搶親》幾好笑(我個人無聊嘛﹗胡鬧咪啱我囉),反之本來很有期望的《烈火雄心3》越睇越想打爆電視…

2009/08/03

一子錯…《竊聽風雲》

手上有張coupon打算去支持港產片,本來打算掃雷挑戰《殺人犯》,不過時間不合嘛…好了,支持不了本人頭號ex偶像,咁支持另一位…古生~