2008/10/31

Albert Au唔唱民歌教唱歌?

(按圖放大)

唔係要同民歌皇帝賣廣告(佢都喺生果報賣1/4版啦,使乜我…),不過見這個學院的課程非常有趣…不禁研究咗一大輪…

2008/10/30

車廂睡姿

家陣人人手機都影得相,太方便了…你知啦,瞓覺時個人完全無防備,還會理儀容咩,所以呢,這款女鬼式睡姿最一流… 

[日劇]其實只想笑餐飽2~《ヤスコとケンジ》

劇集既野,有些是看少一集都唔掂,miss了立刻甩晒劇情完全時差。另一種是公式化,睇少一集半集又唔影響觀眾追劇,甚至完全唔知有miss過,很好,完全relax。

2008/10/27

人情和禮數

唔知今年係咪「雙春兼潤月」(怎麼年年都係結婚好年?),只知很多人結婚,隔一陣就聽到身邊有同事/朋友/同學結婚…orz…我可憐的錢袋耶…

2008/10/25

清風送爽~RubberBand《Apollo 18》

我真懷疑這隊人真是金記出品很久?你知啦,聽聽埋埋咁多史小姐、日式美少女、搖滾女王、大瘦、眼神歌王(可能只有田少我比較受得住),小的幾乎係一見這個品牌就彈開…(小眾品味又來?人家個個歌手都幾白金咁賣架喎?﹗)

2008/10/24

和風摺機!

這是純粹貼圖望梅止渴。日本的手機外型既輕且薄又夠時尚,功能又跨啦啦﹗可惜我只能望…

2008/10/21

[港劇]黎視后最後的《珠光寶氣》…

這張圖,我覺得左冷禪陳鴻烈很有型… (有人記得佢演過左冷禪嗎?﹗很型的說﹗)

2008/10/20

[日劇]《流星の絆》一集後感

牌頭是三兄妹追尋十幾年前殺害雙親的真兇嘛,點知睇落是出奇的輕鬆,沉重只佔少部份,不知是暴風雨前夕平靜一吓,還是特意和前季同一時段的《魔王》分野一番呢?﹗

2008/10/19

我看金庸小說一~電視劇篇

正所謂:「飛雪連天射白鹿,笑書神俠倚碧鴛」(這首其實唔係詩來的…XDDD),既然本人常說熱愛金老大作,不如就以此呃文一番吧。

2008/10/18

淆底…

最近我常被同事說我很淆底,project臨近雙眉就皺成八字,完成就一副「如釋重負」既樣,阿水都睇得出好緊張…某gag霸更不停扮荷媽:唔駛驚,荷媽喺大廳(好爛呀﹗我都無睇《家好月圓》…囧 )

2008/10/17

Tag:6件關於自己的無聊瑣事

Daynight小弟的tag,無聊事…啱我喎…

First, the random rules 規則如下
1. Link to the person who tagged you. 連結踢你的人
2. Post the rules on the blog. 寫下規則
3. Write six random things about yourself. 講一下6件關於你自己的無聊瑣事
4. Tag six people at the end of your post. 踢6個人
5. Let each person know they have been tagged. 告知被踢的人
6. Let the tagger know when your entry is up. 告知對方你已經完成

  1. 常覺得我應該係處女座而唔係巨蟹座…無聊的堅持包括討厭times new roman一定要轉arial、mp3一定要改好晒歌手名/歌名和排次序、手提的contact list一定入好晒人家的資料、電腦/outlook express/desktop一定會分folder放好各式文件/電郵…
  2. 我真係好憎綠色吊味食物…係一定會揀晒出嚟的…
  3. 唔會check留言信箱…
  4. 博/網癮都很深…無電腦用時就用手提上網…總之久不久就要望一望…
  5. 喜歡執野,但又唔捨得掉野…點算呀?間房越來越多野?
  6. 好像有強逼症?﹗或者我真係天生的推銷員?但我專sell冷門野喎?﹗哈哈…

唔踢人了,有興趣就接啦~

2008/10/16

韓rain哥的《極速賽車手》

搭車回家路經影碟舖是看到這樣一張海報,rain哥宣傳的是…遊戲嗎?但喺影碟舖喎?﹗諗諗吓,記起有這樣一套戲了…「rain哥闖荷里活處女作」呀﹗

但…點解影到rain哥咁唔型?(咁似…醬爆既?)

2008/10/15

絕無僅有Bio堂之《牙》

我係文科人嘛,理科堂梗係絕無僅有啦(咪得F.3囉…)。呢單《牙》之事件相當經典,記憶猶新的說。

2008/10/14

迷你音響組合…

話說,房裡的Hi-Fi是一舊過的CD+MD(還有人聽MD嗎而家?)機,MD功能正常,但CD就跳線跳到癡線,好地地一首ballad會跳到變Hip-Hop(難怪我個人咁yo了…)…orz…。但好衰唔衰,notebook個CD drive又唔識read碟喎(真係屋漏偏逢連夜雨…),於是要聽歌,我只能從CD rip MP3,再喺電腦用player聽。部Hi-Fi既功能就係聽收音機。呀,我家的傳統是開收音機瞓覺的…原因,應該係小的細個時怕鬼掛…

2008/10/12

[日劇]《33分探偵》~六郎不是金田一

一路都無發現,走去睇官網先發現日文的「探偵」和中文的「偵探」係掉轉的,受教了…

2008/10/10

再問典解:假豪宅

昨天看到馬沙一篇《論假豪宅》,嘩,這個也是諗極唔明想問典解很久的啊﹗﹗﹗

2008/10/08

2008/10/07

小丸子…的心事~

雖然呢,《小丸子》在港播出時本人已過了追《傳真機》的年紀,但本人可是看得很著迷,如前文《卡通回憶…》所說,那個簡簡單單的年代,故事內容其實不外乎 上學和朋友嬉戲一番,回家就和家人吹水(其實,小丸子做了蠢事後那個滴汗表情是很好笑的…),很溫馨的說~

2008/10/06

同你好熟咩~MSN商業英語

(用手提來影芒…都ok睇得清楚吧﹗哈哈)

事情是這樣的,話說本人睇《少年刑警》,講到柴田竹虎(小池徹平)本身係巡警,而佢非常希望轉為刑警,於是不停寫轉職願給有關部門(共寫了三百二十四封﹗笑死我了…),不過…他…如圖中所示,除了用上「懶」親切的簡體外,仲用埋顏文字﹗於是被小次郎(藤木直人…呃…佢金髮好似無黑髮時咁型的說…)恥笑,並指無人會理會咁既信云云…

2008/10/05

600,000 和 10,000

我認﹗我等咗呢日好耐架啦…卡卡…(讓我反參考鄰居貼貼貼…呵…)

2008/10/04

Office樣衰事件簿2:keyboard無反應…

本人個位其實無幾可咁乾淨的,多數係雜物堆滿枱面…於是…好危險…經常搵錯野或搵唔到啲野…

2008/10/02

《鐵達尼號》…

97年的電影已被我列為懷舊項目了…哈哈…好驚呀…

不知何解自從看過這部電影後…我上親船都會不自覺諗…不會沉船吧…有救生衣嘛…(大吉利是﹗)